duminică, 22 noiembrie 2015

Teama de a încerca

   
     De curând am lansat pe facebook o tombolă, la care am ridicat acest subiect: de ce există o frică la achiziționarea semințelor de pe internet. Am primit câteva răspunsuri destul de interesante. Dacă mă gândesc bine când am început și eu achiziționarea de pe internet semințele pentru frumoasele mele flori exotice am avut aceasi frici.
   Printre cea mai mare frică se numărea că nu va răsării cea ce am achiziționat. Îmi amintesc emoția primelor semințe. Nu am avut curajul să le pun la răsărit decât dupa trei săptămâni. Emotiile au fost fantastice. Zi de zi verificam dacă au răsărit și să mă conving că erau cea ce am achiziționat, Deși pe internetnet forma era identică cu sute de poze.
   O altă frică a fost dacă vor răsări. Erau semințe scumpe și aveam așteptări mari. Ași fi fost foarte bucuros dacă răsărea doar una. Surpriza a fost mare au răsărit într-un procentaj de 98%. Am fost foarte bucuros. Aveam primele exemplare de Adenium Obesum și Plumeria Rubra. Deși după primele luni de zile leam pierdut pe toate. Nu am reușit să am grijă de ele așa cum trebuia. Prea multă apă, combinat cu puțină lumină au dus la apariția putregaiului. Dezastros pentru rădăcină și săracele au pierit. Mare jale a fost în sufletul meu.
   Am continuat să comand semințe. Până au venit am învățat și mai mult despre ele. În momentul de față pot spune că am o colecție frumoasă. Nu doar că am continuat să achiziționez dar am trecut la soiuri mai speciale și mai rare de Adenium Obesum în special. Colecția de Plumeria se dezvoltă și el armonios. Din fericire pentru mine până în momentul de față nu am avut nici un atac de dăunători clasici: paianjăni sau chiar paduchele lânos. Oricum aplic tratamente preventive.
  Așadar aceste frici sunt reale dar vă asigur că tot cea ce este pus la vânzare pe www.planteexoticerare.com sunt cea ce se și vinde, pot apărea ceva modoficări de culoare deoarece la aceste flori speciale înmulțirea prin butaș asigură acea noanță.

  Vă recomand din suflet să âncercați tot ce vă doriți. visați din ce în ce mai mult și învățați pentru a atinge acele vise. Noi suntem responsabili de cea ce dorim și de a atinge acele vise.

Cu respect,
Gaspar Levente ( am învins frica și acuma mă bucur de roade )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu